Třetí z deseti kroků ke vzkříšení evropského civilizačního centra

evropa-nahled2Tvůrce „Velkého třesku“, který jediný zná smysl jeho stvoření, dává osvíceným lidem (v tomto případě Mojžíšovi), rady z lásky. Takové, ke kterým svým rozumem sami nemohou dojít! Je to ono známé Desatero přikázání, na kterých byla vystavěna civilizace v Evropě. „Přikázáními“ to ovšem nazvali až duchovní a světští vládcové s ohledem na stav části podřízených. Ti totiž nic jiného než příkazy ke způsobu chování (pro svou menší chápavost) nejsou schopni akceptovat. Jen jejich dodržováním lze vybudovat vyšší než kmenovou civilizaci. Což prokázal vzestup na nich stojící Evropy ve srovnání s ostatními světadíly. Proto nyní tak upadá, protože Desatero přestala de facto respektovat! Navíc ještě za situace, kdy se západní civilizace dostala do fáze, ve které ke svému vzestupu potřebuje právě jejich hlubší poznání a žití. Jinak zákonitě společensky padne civilizačně do stavu před jejich zavedením.

Třetí boží radou člověku v těle je pokyn, aby „neopomněl den sváteční světit!“ Ne proto, že by Bůh potřeboval nějaké klanění od člověka. Vždyť v reálu se mu „klaní“ každý atom vesmíru! Ale proto, aby si poměrů ve stvoření měl čas všimnout i každý člověk. Aby civilizačně vyspělý člověk poznal ještě hlouběji zákony stvoření, neboli jeho Řád i jeho „Ředitele“. K tomu ovšem úsilím o udržení života svého těla zaneprázdněný člověk ještě nutněji než v minulosti potřebuje uvolnit čas! A kolik času? Bůh radí z času sedminu neboli jeden pozemský den. Tak velkou část svého života se má člověk uvolnit od jinak přirozeného úsilí o udržení těla.

Sedminu času se i moderní člověk má podle boží rady věnovat úsilí o duchovní rozvoj! Neboli poznání Boha. Tj. nadčasovosti, zamyšlení nad svým chováním mezi lidmi i v přírodě, nacházení metod obnovení rovnováhy tělesných dispozic, tedy cvičení. Všeho, co v běhu týdne v práci zakrňuje. Svalově nebo mozkově.

V době návratu k pastevecké civilizační úrovni, kterýžto obrat učinil Mojžíš se svými stoupenci (Izraelity) po vnitřním duchovním pádu Egyptské civilizační úrovně, mělo svěcení svátečního dne vypadat tak, jak je v bibli podrobně popsáno. Jenže tato forma s pokrokem techniky je v současně době neuskutečnitelná. A ještě navíc! Já jsem přesvědčen, že Bůh po našem myšlení a svědomí žádá, abychom našli formy naplnění jeho rady v kvalifikační úrovni současné doby. Jinak si jako civilizace přivodíme neodvratitelnou karmu!!! Tou je pád celé civilizace do chaosu. Jen slepý nebo temnými duchy u peněz podplacený pád ještě nechce vidět. V souvislosti s návalem barbarů do zemí Evropské unie.

Pokusím se níže popsat, jak si myslím já, jak by svěcení svátečního dne mělo vypadat dnes.

  1. Není nutné, aby bylo soustředěno do jednoho dne, soboty, později neděle. Nutné je ale zachovat celkový rozměr, sedminu týdne.
  2. Není nutné, aby celá tato doba byla věnována náboženské činnosti. Tj. tzv. bohoslužbám a modlitbám. Ostatně si myslím, že nejlepší bohoslužbou je konání všeho s myšlenkou na Boha.
  3. Náboženskou činností je ostatně veškeré sebevzdělání v čemkoliv, neb vše je boží! I vědeckou činnost považuji za formu bohoslužby. Dívám se, jak to Stvořitel dělá.
  4. Jestliže je moje povolání „svalové“, sváteční den je klidem pro svaly. Jestliže je moje povolání duševní povahy, sváteční den je správně „svalové“ povahy, tedy rekreačně sportovním. Jestliže jsem organizační pracovník neboli „starač o něco“, sváteční den je dnem bezstarostnosti ve vibraci „vše je ve Vůli, jak má být“. Atd.
  5. Jestliže v průběhu týdne nemám čas se starat o věci rodinné, politické, veřejné, ve sváteční den se spolu s Bohem ptám, jaký je stav těchto věcí a jak to zlepšit. Vlastně přiblížit očekávání božímu.
  6. Jestliže „tu sedminu“ v průběhu roku nedodržím, věnuji kompenzaci dovolenou. Podniknu třeba „svatou pouť“ někam na památná místa apod.
  7. Jestliže v běhu týdne se nedostatečně věnuji dětem, děkuji předkům, lidem, kteří mi pomohli, v čas sváteční (Páně) to doháním a kompenzuji. A podobně dále.

Výše jsem uvedl, jak si já představuji, že by mělo probíhat svěcení svátečního dne. Jiní mohou mít jiný názor a já nenamítám, nejsem „v jejich kůži“. Otec mě v neděli honil do kostela na mši. Akceptoval jsem jeho vůli a dobře jsem učinil. I když se mi moc nechtělo. Teprve po letech jsem pochopil svou selskou babičku, která říkala, že nejlepší chvíle v životě strávila v kostele při mši. Pak mi došlo proč. Celý den v práci, ve hnoji kolem krav, špinavá, udřená. Jen v neděli si vzala „kostelové“ šaty a šla si sednout do lavice. Hodinu poslouchala varhany a zpěv (rádio a TV nebyla), utěšující řeč kněze a cítila v nemocech naději! Po mši na cestě z kostela poklábosila s kamarádkami a měla pocit neděle. A pak zas dojit a poklízet kravám. Ctitelé „pokroku“ později říkali, že „žila v bludu“. To teď ty nové emancipované vědecké ženy že žijí v oblaku poznání „společenských věd“! Jenže babička byla šťastná v mezích možností a co ty moderní feministky naplněné lidskými právy bez povinností? Není rozložený stav mysli neboli pocit neštěstí a zmaru právě karmou také za nedodržování rady Stvořitele, za nesvěcení svátečního dne? Nebo snad kolem sebe vidíte ty davy „konzumních lidiček“, kteří se již zbavili „náboženských předsudků“, jak jsou šťastné a optimistické?

Pokusil jsem se výše popsat jeden z fundamentů, na kterém vyrostla evropská civilizace. Nyní se do čela států a EU dostali lidé, kteří uplatňují politiku multi-kulti, což je vlastně politika žádného náboženství, žádného svátečního dně. A jako faktičtí ateisti očekávají, že se v západní civilizaci dostaví „velký rozmach“. (Jako se po roce 89 dostavilo u nás ateisty organizované „velké vítězství pravdy a lásky“.) Vše v důsledku odstranění „předsudků“ křesťansky věřících. Pošetilci, nepočítají s od věčnosti nastavenými „božími mlýny“. Pohleďme, dokud se to smí napsat, jak tyto teď semelou ateistickou Evropskou unii. EU přeživší pak poučeně postaví novou EU, tu postavenou ne na „trhu se vším“, ale na transcendentních hodnotách. A jejich těžiště leží v lépe pochopených radách Stvořitele hmotnosti, také v tzv. Desateru.
 

Josef Staněk
 

Poslední články autora:


hodnocení: 1
hlasů: 1

75 komentářů

Přidat komentář
  1. Hvězdička, píšeš:

    …..*výzvou Otce Merkuria znamená dospět k sexuální askezi pod jeho vedením.Bez sexuální askeze nemůže člověk uvidět a plně si uvědomit vliv pudů na jeho způsob myšlení zvířete,které své sexuální závislosti podřizuje vše ve své činnosti…

    Sexuánu askézu praktizujú katolíckí duchovní už stovky rokov a čo získalo ľudstvo?

    Vznikla komunita buzerentov a pedofilov , lebo vznik a ,,objemilizácia“ ejakulátu v pánskom tele nedokáže zastaviť ani úprimná modlitbička k Stvoriteľovi..

    Jediné praktické riešenie je ,,ufiknúť vajcia a pridružené organizácie „. To už vedeli aj starí šikmookí, a arabskí prznitelia spred tisíc rokov a praktizovali to na tých , ktorí strážili ženštiny v háremoch…

    Mohli sa pred nimi presúšať a Evinom rúchu a nič by sa IM nepostavilo. Keď sa TO nepostaví, nedá sa ,,zasúvať“ a je po probléme…

    Preto neviem prečo budúcich farárov hneď po ukončení VŠ ,kde sa aj tak učia len samé hovadiny nepodrobujú tejto ,,vyriezke“. Bol by to aj fyzický dôkaz čistoty bohoslovca a jeho vernej láske len a len k Bohu. Nie je nič kratšie medzi bodmi A a B, ako úsečka, ktorá ich spája…

    Ani najkrajšia pánska prdel by už i NICH nezabrala…

    Katolícka cirkev by bola bez buzerantov a pedofilov a lepšie by farári v kostoloch pri speve vytiahli aj to ,,vysoké GÉ“…

  2. Dovolím si doporučit autorovi nechat představu plnění zákona Božího někde u ledu a místo toho si vyzkoušet, jak takový Boží zákon je uplatněn v praxi. Kupříkladu nabídněte bližnímu svému urovnání špatného vztahu, udělejte to mírou upřímnosti podílejte nezištně aby se tak i stalo a čekejte trpělivě co a jak se bude měnit ve Vašem životě. Nebo jinak; najít ve své minulosti špatný čin vykonaný na bližním je náročnější. Litujte toho beze slov a opět upřímně co nejdéle zvládnete beze svědků a sebechvály a máte naději, projev následku zpytování svědomí se stane efektnější pro další vývoj a míru poznání uplatnění Božího Zákona. Cesta k Pravdě je Vaše, ale není lehká někdy bývá nebezpečná a takový test zvýšené odvahy může vyvolat čirou hrůzu. Vše co vede k pravdě nebo čistější duši či zdokonalení mysli je nabízeno a po zásluze předáno Bohem Spravedlivým.
    Ještě si dovolím pokárat za to jak jste někdy na sebe zlí. Urovnávejte. Hezký večer přeji.

  3. Autore Josefe Staňku, dobrý den. Hledáte kroky, a bude jich deset, ke vzkříšení evropského civilizačního centra. Mohl byste ale předně objasnit, které dějinné období bylo podle Vás tím, co splňovalo kritéria evropského civilizačního centra? Které na Vás ze známé minulosti Evropy působilo, a čím působilo tak, že v něm vidíte důvod pro jeho vzkříšení?

    Vím však také, že na moje otázky nereagujete. Přesto si však dovolím přejít ještě k Vašemu prvnímu výchozímu článku „Úpadek Evropy a možnosti obnovení její světové role“.

    V počátku jste si totiž musel sám, podle mne, položit otázku, jestli Vaše snaha vyjmenovat možnosti pro obnovení má nějakou váhu, jestli ten úpadek netrvá tak dlouho, že roli Evropy, její světové role, nepřebírá /nepřebral/ někdo jiný na jiném kontinentu a že ty možnosti, v pohledu teorie lze hledat a mít, ale že je nelze v praxi uplatnit? Také je totiž dobré si uvědomit, že chtít vůbec nějakou světovou roli je záležitostí ega a o tom Vy víte určitě mnoho.

    Uvedu a okomentuji některé Vaše myšlenky z článku, ze kterých vycházíte. Do uvozovek ocituji a očísluji některé pasáže z Vašeho úvodního článku – celý na : http://hledani.gnosis.cz/upadek-evropy-a-moznosti-obnoveni-jeji-svetove-role/

    „1/Racionálně myslícím se stalo zřejmé, že bez ohledu na názory občanů prováděná forma řízení společenství je bez zásadní reformy neudržitelná.“

    Moje poznámka – tady je třeba si říci, jak se pojem relativnosti objevuje v hodnocení „prováděné formy řízení“; podívejme se do Ústavy jen ČR – je tam zakotvena moc lidu? Pak se chce jen dodat, že jedinci, v počtu ale několika, snad stovek jen u nás v ČR, opírajíc se o Ústavu, mění pak své sliby a zneužívají důvěru, kterou dostali /volby, předvolební sliby, všímající si problémů lidí a slibující nápravu se neplní – lidem je vědomě lháno /. Lidé by neměli příště tyto jedince /politické strany/ volit. Mohli by poznat, na základě svých prožitých zkušeností, že jim důvěru nedají. Přesto je, po mnoha různých aférách, volí – proč? To jen k té současné formě řízení. A reforma, jako dobrovolný akt, nějakého zázračného osvícení a přeměny až do lidumilů těch dosud mnoha tisíců „falešných“ vedoucích hráčů? Neexistuje – opět tu hraje roli ego, mysl a její chtíče.

    „2/ A přesto jsou nespokojeni, protože krizi vnímají jako rozpad normálních mezilidských vztahů. Tedy její hybatel musí být v duchovní rovině! Proč? Protože evropská civilizace jako celek evidentně ztratila dříve jednotící křesťansko-židovskou duchovní platformu!“

    Moje poznámka – mezilidské vztahy jsou ovlivněny karmou a řízeny vykonavatelem – myslí, která spolu se smysly pak ovlivňuje chování a jednání člověka. Je fakt, že myšlenka je nehmotné podstaty, ale hmotu, život lidí ovlivňuje jedinečně. Odvolávat se na hybatele v duchovní rovině je čirý alibismus. Myslím si to proto, že člověk má svobodnou vůli. „Vybojoval si ji“ a trest sklidil. Jeho myšlenkové pochody, které vznikají v mysli, nejsou hmotné povahy, ale jejich působení jednoznačně do hmoty působí. A Vy byste mohl znát, jaká byla příčina získání zmíněné svobodné vůle, poznání dobra a zla, a jaký to mělo pozdější následek v životě lidí – ve světě hmoty. Poslední Vaše věta mi nastoluje otázku – jaká byla /je / konkrétní jednotící křesťansko-židovská platforma ? Jak se projevovala jednotící platforma?

    „3/Pokračováním nastoupeného světového náboženství síly není spolupráce národů možná.“

    Moje poznámka – tady byste si mohl uvědomit, že pojmy jako síla, energie, pohyb, ….., jsou těmi, kterými se neustále a opakovaně svět hmoty projevuje a pod jejich působením se mění a které má, jako základní vlastnosti, navíc ukotvené v mnoha vyšších zákonech. Tudíž i ta síla se musí projevit ve Vámi pojmenovaném světovém náboženství. Je to síla, nad kterou drtivá většina lidí nemá moc – viz.předchozí pohled mysli, která není zvládnuta.

    „4/ Jediným tématem současných politických dějů v Evropě se tak stalo přetahování o peníze ve stylu „chyť jak chyť“. Ač si toho účastníci těchto dějů nejsou vědomi, civilizace se pod jejich vedením pomalu a jistě, podle duchovního zákona, posunuje k zákonitému karmickému následku. Jím je všeobecný chaos a vpád nějakých ještě méně degenerovaných barbarů.“

    Moje poznámka – přetahování o peníze je přetahování o moc, o sílu vlivu, o působení a skrývá se za tím egoistický pohled a konání mnoha lidí. Karmický následek a Vaše „pomalu a jistě“ je nazírání chybné – všechno, co se děje má svoji příčinu, je něčeho následkem. I ti tzv. degenerovaní barbaři a jejich působení. A tedy chaos či pád bude, bude-li to nějakým součtem karmických dluhů a karmického vyrovnání jednotlivců, ale i skupin, vždy tím, co člověk neovlivní, co se mu děje, i když se mu to líbí či nelíbí. Svoji setbu si ve sklizni musí /musíme/ prožít každý.
    – – – – – – – – – – – – –
    Všiml jsem si jen některých myšlenek z prvního Vašeho článku, na které jste navázal již třemi pokračováními „kroky ke vzkříšení evropského civilizačního centra.“

    Bylo by možná i pro Vás, pane Staňku, dobré, kdybyste objasnil, v jaké historické epoše bylo podle Vás evropské civilizační centrum na takové úrovni, která by stála za to vzkřísit ?

    K Vašemu poslednímu – „třetímu z desíti kroků“ mám na Vás, Josefe Staňku jeden přímý dotaz.

    Na úvod píšete:
    „Tvůrce „Velkého třesku“, který jediný zná smysl jeho stvoření, dává osvíceným lidem (v tomto případě Mojžíšovi), rady z lásky. Takové, ke kterým svým rozumem sami nemohou dojít!“

    Moje poznámka a současně i dotaz – píšete, že jedině „tvůrce zná smysl svého stvoření“. A na základě čeho Vy, aniž nejste tím tvůrcem, který zná smysl svého stvoření, si dovolujete tvrdit, že on, tvůrce něco dává, že to jsou až rady z lásky a hodnotíte lidi a jejich rozum. Vy, pane Staňku znáte snad smysl tvůrcova stvoření?

    Pěkný den i všem ostatním.
    Václav Žáček

    1. Nemám zájem psát velikostí obsahu knihu na otázky za každou cenu pana Žáčka. Nechť předměty dotazů on sám popíše, jak on to vidí. Jen k tomu poslednímu dotazu, znalosti smyslu stvoření. Neříkám, že osobně znám, ale že lidský rozum nemůže na to z principu svým myšlením dojít. Učí správně církev, že jsou pravdy rozumové, a zjevené! Neboli jako pomoc boží z lásky Stvořitele člověku skrze lidi vnímavé a Krista sdělené. Ty komentuji jak v knihách, tak nově po celou 9hodinovou přednášku v Opočně 30.7.16. Agape Brno to nahrávala po techn. zpracování nahrávku zasílá. Je tam dotazované popsáno tak, jak tomu rozumím., Myslím vše, o čem jsou otázky pana Žáčka.

      1. Klidně jste mohl z dějin Evropy a tedy i logicky i z ní nějakého kdysi vycházejícího evropského civilizačního centra velmi stručně napsat – upřesnit epochu, století, část Evropy, která Vás jako centrum zaujala natolik, že ji chcete vzkřísit. Stačilo by jen velmi, velmi stručně – byl to raný středověk (Velká Morava?), vrcholný středověk, pozdní středověk, doba renesance a humanismu raného novověku, atd. a možná ještě upřesnit tehdejší stát, říši,republiku, kmen… atp.. Prostě jen tím upřesnit, které civilizační centrum máte na mysli. Chci snad od Vás knihu? Prosím přece jen o jedno krátké souvětí s několika slovy, např. ve znění….“evropské civilizační centrum, které by mělo být podle mne vzkříšeno bylo v …..“. Podstatné jméno vzkříšení totiž značí, že chcete něco vzkřísit, aby něco, co bylo, znovu existovalo. A na to se ptám.

        Pochopte prosím, že Vy se tu stavíte do role znalce, spisovatele, léčitele, lékaře…..atd., a máte tu i řadu příznivců. A možná se cítíte i díky lucidnímu snění, že jste tu za toho člověka, který dostává od Stvořitele zjevené pravdy / pro vysvětlení – lucidní snění (bdělý, vědomý spánek) je pojmenování pro stav, kdy si spící člověk uvědomí, že sní a to mu dá možnost se ve svém snu vědomě a bez omezení (záleží na jednotlivých dispozicích) pohybovat či ho měnit. Zjednodušeně řečeno jde o „probuzení ve snu“. – z wikipedie/.

        Ale tou informací, že máte devět hodin přednášku, tím jen nahráváte spekulacím, že Vám jde o kšeft Agape Brno – zadarmo to asi posílat nebude. Klidně si ji ale koupím, když budu moci od Vás dostat odpověď na moji jednoduchou otázku – které evropské civilizační centrum chcete vzkřísit ?

        V předchozím mém diskuzním příspěvku reaguji po dlouhé době přímo na Vás,a to myslím ve slušném tónu a k věci. Napsal jsem Vám:

        Na úvod píšete:
        „Tvůrce „Velkého třesku“, který jediný zná smysl jeho stvoření, dává osvíceným lidem (v tomto případě Mojžíšovi), rady z lásky. Takové, ke kterým svým rozumem sami nemohou dojít!“

        Moje poznámka a současně i dotaz – Vy píšete, že jedině „tvůrce zná smysl svého stvoření“. A na základě čeho Vy, jenž nejste tím Tvůrcem, který zná smysl svého stvoření, si dovolujete tvrdit, že on, tvůrce něco dává, že to jsou až rady z lásky a hodnotíte lidi a jejich rozum. Jak toto víte?

        Možná jsem tuto moji poslední větu v mém předchozím příspěvku – „Vy, pane Staňku znáte snad smysl tvůrcova stvoření?“ – mohl formulovat i jinak. Např. „jak Vy, pane Staňku, neznaje smysl stvoření Tvůrce, můžete sám o sobě určovat a pojmenovávat, co On dává a jakým lidem?“

        A ještě k Vaší reakci:

        ad/ „Nemám zájem psát velikostí obsahu knihu na otázky za každou cenu pana Žáčka.“

        Nevím, proč sem vkládáte nějakou „cenu“? Mám si snad připustit, že byste za nějakou „cenu“ byl ochoten mi podat vysvětlení? Třeba za 200 tis. EUr?

        ad/
        „Nechť předměty dotazů on sám popíše, jak on to vidí.“

        Nu, Vy jste autor článků, na které reaguji na Vás dvěma věcnými dotazy. První – evropské civilizační centrum a druhý – Vaše znalost smyslu Tvůrcova stvoření?

        Ostatní dvě otázky jsou zcela mimo Vás – nechci po Vás přece žádnou odpověď.

        Děkuji.
        Václav Žáček

  4. Pro „Milana“:

    Vaše reakce(symptomy):

    -To jako že byl se 12 apoštolama poslední grupáč.
    -Nassim Haramein je obyčejný exhibicionista, který rozhazuje rukama a předvádí
    se. Moc mu ty jeho výpočty ale nesedí, jinak byl byl už dávno ověnčen cenou „vynálezce dynamitu“
    -Viděl jsem a slyšel hodně výkladů Bible, ale tohle je opravdu hodně svérázný výklad. To jste se musela hodně dlouho učit „číst“. „Blaze chudým v duchu, neboť jejich je království nebeské.“ Čti jako: „Blaze Hvězdičce, neboť její je království nebeské.“
    -„mozkem, který je závislý na pudech fyzického těla.“ Ano, mozek je řízený tělem. V blázinci by fakt neměli mít přístup k internetu.
    – Ahoj GN,¨ jsem rád, že jsi moji „kundoznaleckou“ poznámku vzal s humorem.
    -manipulace:Já se na něco zeptám – tedy kde v Bibli vidíte „vědy hlubinné psychologie,ale také z oblasti,neurofyziologie nebo zatím tzv.kvantové fyziky“ a Vy mi sem vložíte Junga. Vy jste přeci napsala, že jste to našla v Bibli! Já Vám FAKT nerozumím!
    -Chocholoušek je na těchto stránkách příliš časté slovo, takže ho nepoužiji. Nezlobte se, Hvězdičko, ale myslím, že své příspěvky píšete někde z nějakého blázince.
    -manipulace: Jsem blbý já nebo někdo jiný. Dává to někomu ze zde přítomných smysl?
    – „Poslední večeře = poslední sex.“ To jako že to byl se 12 apoštolama poslední grupáč. Zdenku, jsi opravdu tak blbý, nebo taky tomuto věříš?

    No a to jste vy,Váš obraz.Obraz o tom,jak daleko jste sešel z cety.Výpověď o nadvládě pudů nad Vaší pravou podstatou,která je vám cizí.Ba ani si ji nejste vědom.Celou dobu mluvíte jen o sobě,ale neuvědomujete si to.

    A dostali jsme se k meritu věci,nebo-li k jádru pudla:

    ad.DUCHOVNÍ SPOLEČNOST SE DÁ VYBUDOVAT JEDINĚ A POUZE VÝCHOVOU MLADÉ GENERACE!!! Jedině to má trvalou hodnotu!

    Takže sečteno a podtrhnuto,se Vás tímto zeptám:
    „Jak chcete změnit a vychovávat novou generaci se svým nynějším myšlením,plným nenávisti a arogance,bez ověření převzatými informacemi a naučenými vzorci iluzních pravidel chování,zcela v područí pudových žádostí?Copak jste si vůbec nevšiml,že svět již právě takový je?Jak chcete změnit vědomí?Snad ne úplně stejným bezcitným myšlením,jako máko máte nyní?
    Jenže násilí plodí násilí,chudoba srdce zlo a sebelítost je zlo největší.


    Cituji hlubokou moudrost,zkušenost:
    Jak změním svět?
    Když jsem byl mladý, chtěl jsem změnit svět. Zjistil jsem, že je těžké změnit svět, tak jsem se rozhodl změnit můj národ. Když jsem zjistil, že nemohu změnit můj národ, začal jsem se soustředit na své město. Nemohl jsem změnit město a jak jsem už byl starší muž, zkusil jsem změnit svoji rodinu.

    Teď, když jsem starý muž, uvědomuji si, že jedinou věc, kterou mohu změnit, jsem já, a najednou si uvědomuji, že kdybych se změnil před dlouhým časem, mohlo to mít vliv na moji rodinu.Moje rodina a já jsme mohli ovlivnit naše město. Vliv města mohl změnit národ a já pak opravdově mohl změnit svět.

    Jinak to totižto nelze,než začít sám u sebe.

    PS:Z každého ponížení můžeš získat nesmírné bohatsví.
    Záleží jen na tobě,jestli podlehneš sebelítosti svého falešného jáství,nebo
    konečně budeš chtít porozumět tomu,co je za oponou a jestli protrhneš nebesa.

  5. Pro Zdenka:

    ad.Hvězdičko, držím Ti palce!!!

    Díky za porozumění!Porozumění-jak vzácné slovo.

  6. Velmi stručně z poznámek:

    Tradičních čtrnáct zastavení popisuje tyto pašijové události:
    1. zastavení – Pán Ježíš odsouzen k smrti -> k smrti alterega(starého myšlení,staré osobnosti)
    2. zastavení – Pán Ježíš přijímá kříž -> zřeknutí se světa(odchod do ústraní)
    3. zastavení – Pán Ježíš padá pod křížem poprvé*-(neúspěchy,problémy,bolestivé rány osudu)->iniciace a zasvěcení
    4. zastavení – Pán Ježíš potkává svou Matku*->láska k Matce,navázání spojení s Matkou Bohyní->spojení vlastní duší
    5. zastavení – Šimon Kyrenský pomáhá Pánu Ježíši nést kříž ->Šimon Kyrenský=“pravá ústa z Hudby srdcí,jež tvoří střechu k ochraně“
    6. zastavení – Veronika podává Pánu Ježíši roušku*->snoubenka v nitru pomáhá odstraňovat alterego a tím i závislost na pudové sexualitě
    7. zastavení – Pán Ježíš padá pod křížem podruhé*->(neúspěchy,problémy,bolestivé rány osudu)->bdělá a jasná pozornost
    8. zastavení – Pán Ježíš napomíná plačící ženy-> ovládnutí vlastních emocí bez sebelítosti,neboli tzv.chůze po vodě
    9. zastavení – Pán Ježíš padá pod křížem potřetí*->(neúspěchy,problémy,bolestivé rány osudu)->spojení ženského a mužského principu,sjednocování duality;asparša yoga
    10. zastavení – Pán Ježíš zbaven roucha -> zbavení staré vyumělkované osobnosti,naučeného myšlení
    11. zastavení – Pán Ježíš přibit na kříž -> pomocí silné vůle změnit svou připoutanost(závislost) na sexualitě
    12. zastavení – Pán Ježíš umírá na kříži -> proměna myšlení,vypráznění podvědomí
    13. zastavení – Tělo Pána Ježíše sňato z kříže ->zbavení se,osvobození ze závislosti,prozření
    14. zastavení – Tělo Pána Ježíše uloženo do hrobu ->rozpoznání existence své podstaty,poznání sama sebe vpravdě

    Někdy je Křížová cesta rozšířena na začátku o zastavení Poslední večeře nebo v závěru o zastavení Vzkříšení.

    *Poslední večeře->poslední pudový sex před vzestupem na citovou rovinu
    *vzkříšení-„probuzení“->nové myšlení

    *Veronika=Berenice=verenice=verenica(slov.)= >verenec=v-nca muž. r. trochu zastar. snúbenec:=>SNOUBENKA->ženská část duše-anima
    *rouška-ochrana před nevhodnou(sexuální) náplní mysli,
    utírat šátkem(rouškou,obvazem)krev->pomáhá odstraňovat alterego sexuální
    touhu z podvědomí a mysli

    *sexualita
    Význam:
    • pohlavnost, pohlavní život, pohlavní pud
    • fyzické vztahy mezi mužem a ženou

    PS:Nejde o odsuzování sexuality,tedy pudové,zvířecí podstaty přírody tohoto světa,ale o uvědomění si,jakou moc zkázy má sexualita,když je na ní závislá mysl.

  7. *K Poslení večeři,tedy svátku nekvašených chlebů:

    Hospodin řekl Mojžíšovi a Áronovi:„Toto je nařízení o hodu beránka: Nebude z něho jíst žádný cizinec.Ale bude jej jíst každý služebník koupený za stříbro, bude-li obřezán.Přistěhovalec ani nádeník jej jíst nebude. Musí být sněden v témž
    domě. Z jeho masa nevyneseš nic z domu; žádnou jeho kost nezlámete.Tak to bude dělat celá izraelská pospolitost. Jestliže by u tebe pobývalhost a chtěl by připravit Hospodinu hod beránka, nechť je u něho obřezán každý mužského pohlaví a potom bude smět přistoupit a tak učinit a bude jako domorodec v zemi. Ale žádný neobřezanec jej jíst nebude. Stejný řád bude platit pro domorodce i pro hosta,který bude pobývat mezi vámi.“
    Všichni Izraelci učinili přesně tak, jak Hospodin Mojžíšovi a Áronovi přikázal.
    Právě v ten den vyvedl Hospodin Izraelce seřazené po oddílech z egyptské země.“
    — Bible, Exodus 12:43-51

    překlad:

    „Můžeš počítat s Mou pomocí a radami jako přítele na hostině rozjímání pokud:
    Nebude na ní žádostivost a nejistota.Rozjímání slouží k navázání nových kontaktů(známostí s Otcem),jimiž vyléčíš své neduhy,budeš-li bez hrubého chování
    (násilí,zbaven sexuální touhy ,nebo-li bude sjednocena mužská a ženská energie v tvém nitru).Nové vidění světa ani potíže nebude rušit rozjímání.Jen v sobě samém musíš spálit žádostivost.Ovládnutím sexuálního chtění,odhalí se něco,co bylo pro tebedříve důležité.
    Takto si budou vytvářet osud,jistotu,vnitřní život, boží bojovníci.Jestliže by u tebe přebýval přítel a chtěl by se zúčastnit rozjímání s Živým,nechť je zbaven své hrubosti-sexuální touhy každý,ona by jej rozptylovala,aby mohl vstoupit
    do Mého soukromí a rozjímat,a tak může odhalit vlastní nevědomost(může se ptát) bez přetvářky,krásy a bez zakrývání špatností-v upřímnosti.Ale žádný,kdo nemá
    sjednocenu mužskou a ženskou energii v sobě samém,se na hostině rozjímání nenají
    (zůstane hladov).
    Jen takto budou muset odhalit svou vlastní nevědomost všichni a ve vzájemné toleranci,která bude pobývat mezi vámi.“


    *O nekvašeném chlebu:

    „ Od večera čtrnáctého dne prvního měsíce budete jíst nekvašené chleby až do večera jedenadvacátého dne téhož měsíce.“— Bible, Exodus 12:18

    překlad:
    „Od času(doby) nalezení soucitu a mírnosti ve svém nitru započnete proces vlasního sebepoznávání v disciplíně(podle určených pravidel),budete se zabývat sebou samými,poznáváním své chudoby srdce,zla,a to až do času dokončení sebepoznání se vpravdě.“

    „Když nastala půlnoc, pobil Hospodin v egyptské zemi všechno prvorozené, od prvorozeného syna faraónova, který seděl na jeho trůnu, až po prvorozeného syna zajatce v žalářní kobce, i všechno prvorozené z dobytka.“— Bible, Exodus 12:29

    překlad:
    „Když nastala půlnoc,proměnila Živa v nevědomí všechny egoistické plány a záměry,od egoismu mysli,neomezeně vládnoucímu v podvědomí,až po snahu oddělit od sebe dva stavy mysli,zotročené pochybnostmi,i všechny žádosti a touhy pudů.“


    *deset ran egyptských:->mystická cesta:

    •krev – proměnění egyptských vod v krev (Exodus 7,14-25),->úbytek egoistických zájmů
    •žáby – seslání žab, které zamořily zemi (Exodus 7,26-8:11),->vnitřní proměna
    •štěnice – někdy překládáno také jako vši nebo komáři (Exodus 8,12-15),->nepříjemné myšlenky ,výčitky svědomí
    •mouchy – invaze much; dle jiného vysvětlení divé zvěře (Exodus 8,16-28),->myšlenky na sex
    •mor – dobytčí mor (Exodus 9,1-7),->zmobilizování citu
    •vředy – hnisavé vředy, které postihly zvířata i lid (Exodus 9,8-12),-> ozdravný proces mysli vyumělkované osobnosti
    •krupobití – krupobití (někdy popisováno jako „padající oheň“), které zničilo úrodu a pobilo i zvířata (Exodus 9,35),->nevědomí zasahuje tvrdou ránu temnému jádru povahy
    •kobylky – hejna žravých kobylek, která zničila úrodu v Egyptě (Exodus 10,1-20),->dotěrné myšlenky
    •tma – která padla na Egypt na tři dny (Exodus 10,21-29),->propadnutí do absolutní beznaděje
    •pobití prvorozených – během jediné noci zemřeli všichni prvorození Egypta od zvířete až po faraonova syna (Exodus 11,1-12,36).->proměna

    Čtyři dny před vyjitím z Egypta řekl Hospodin Izraelitům, aby si každá rodina vybrala zdravého beránka bez vady.[8] Během 14. nisanu jej obětovali a použili jeho krev na označení veřejí svých domů. Poté do půlnoci 15. nisanu jedli opečené beránky. Takto označené domy poté Hospodin přeskočil, když procházel Egyptem a vybíjel vše prvorozené. Hospodin také sdělil Mojžíšovi a Áronovi nařízení o hodu beránka a o zasvěcení prvorozených.

    *zdravý beránek bez vad-ztráta sexuálního podtextu a rodinného komplexu
    *obětování beránka-vzdávání se ega
    *krev beránka-láska bezpodmínečná
    *označení veřejí domů-označení předělu prožívání pudové a citové roviny láskou bezpodmínečnou;veraj(veřej)-1. krídlo dverí, vrát:2.rám dverí, zárubeň
    *zasvěcení prvorozených-porozumění proměně pudové egoistické náplně mysli na citovou
    *hod beránka-pomoc a rady Živého Vědomí na hostině rozjímání viz.výše
    *opékání beránků-očista od žádostivosti

    PS:Pesach->platit+vstup do Jednoty+rovnováha

    1. Shlédl jsem to celé. O tom, jak Evropa kradla, kde se dalo, je prvních 30 minut, pak už je to USA vs. Rusko – ta samá metoda.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Gnosis.cz - Hledání Světla a Moudrosti, příspěvky čtenářů / provozovatel: Libor Kukliš, 2004 - 2016