mapa stránek || vyhledávání

Článek o ničem

Motto:
„To setkání u Vás není v mé moci organizovat – navrhněte ho. Dobrý nápad. Pěkný den. “
Václav Žáček – 31.07.2020 5:28
 

 

Věra z Vysočiny
 

Poslední články autorky:


Hodnocení článku
Tisk Tisk
Všechny komentáře jsou schvalovány administrátorem. Z tohoto důvodu mohou být zveřejněny se zpožděním od několika minut do několika hodin. Odstraňovány jsou komentáře obsahující vulgarismy, spam, invektivy, apod.

25 komentářů

Přidat komentář
  1. Jakékoliv téma postupně sklouzne v debatu o ničem. Proč tedy o ničem nepohovořit hned od začátku?
    :-)

    Vendo, to setkání u Věry z Vysočiny bylo samozřejmě myšleno virtuálně.

    1. A proč virtuálně, já bych na tu kachničku se šesti a zelím se klidně nechal pozvat i nevirtuálně. Když je to nejlepší pro tu duši…

    2. Nebudete mi to asi věřit, ale Vendovi jsem říkal, že, jak jsem Vás tu poznal, že to nemůžete myslet vážně.

      Věro, proč jste nepoužila osobní zájmeno ve 4. pádě, to by Aloise Vrobela zajímalo.

      Vidíte, že to vypadá tak nějak nečesky?

      Zdravím Vás.
      Alois Vrobel

  2. ČECHOVÁ, Marie; KRČMOVÁ, Marie; MINÁŘOVÁ, Eva. Současná stylistika. Praha: Lidové noviny, 2008. 381 s. ISBN 978-80-7106-961-4. S. 225.

  3. Občas se mi stává, že něco napíšu a když to pak vidím „vytištěné“, rvu si vlasy a už se to nedá vzít zpět. Trošku jsem se poučil a někdy smažu docela dlouhý komentář. Druhý den se probudím šťastný, že jsem držel ústa. Mám zásadu, kterou vždy nedodržím, neodpovídat hned, když mě něco vybudí ať kladně, či záporně. Když počkám, napíšu obvykle něco úplně jiného, než jsem chtěl původně napsat. Takže tak.

    Virtuální myšlení – co se tím myslí?

  4. ad – Pak jste mi zcela nepochopitelně začala psát o webu aluška – viz. : …“proč jste si vybral pro svoji intelektuální realizaci web aluška, který je skutečně mimořádným škvárem? “ Zeptal jsem se Vás – A proč mě spojujete s webem aluška? Od Vás již bez odpovědi.
    _______________

    Protože jste web aluska citoval na stránkách Gnosis vy. Copak si to nepamatujete?

  5. cit.:
    Použila jste to Vy, nikdy jsem to neslyšel,a tak se na to ptám Vás, jako autorky. Co rozumět pod označením karmoš?
    /Venda/
    ___________

    Vendo, slovo „karmoš“ použil Pardal v jedné odpovědi Aloisovi. Byl to zřejmě překlep, mělo to být asi „kamoš“ a myslel jím vás. Kouzlo nechtěného je někdy opravdu kouzelné, protože na vás ten překlep sedí jak sedínka na hrnec. Vyznáváte karmu, tak jste karmoš.
    :-))))))))))))

  6. Alois:

    Jak moc je ve mně vytvářeno dobro a jak moc proti tomu zlo? Tak to za sebe neumím posoudit. Snažím se být k lidem kolem mě slušný, vstřícný, pokud to jde, i pomáhat. Ani mi nepřísluší říci si – teď jsem vytvořil dobro. No a zlo? Určitě jsem v životě někomu ublížil, ale ne vědomě.
    __________________

    Jak slizké a pokrytecké….

  7. Pavel:

    cit.: Před pár stoletími to u nás bylo stejné, takže muslimové k rovnoprávnosti žen dospějí také.
    _________________________________

    Za nějakých pár století snad…

    1. Všeobecné volební právo u nás získaly ženy v roce 1919. Poslední zemí, kde ženy toto právo získaly, je Saúdská Arábie – 2015.

  8. Venda
    cit.: A ještě jste mi napsala 28.7.2020 (22:25) „No a to To je prostě Tam.“ Co je to „To“ a kde je to „Tam“? Myslím, že mé otázky jsou jednoduché a navíc se týkají vysvětlení toho, co sama píšete. Díky za odpovědi. Václav Žáček
    __________________

    Vendo, přečtěte si po sobě svoje vlastní vlákno.
    Vždyť to píšete vy sám:
    „Po mnoha inkarnacích je mnohem lepší dojít k jinému poznání. Teď na TO ještě, pane Marku asi nemáte.“
    /Václav Žáček/

    Takže tu otázku si spíš položte sám sobě.

    Marek píše:

    „Na tento svět jsme přišli abychom ŽILI! Žít znamená udržovat svět v pohybu. Jedině co se máme naučit je žít vědomě. Najít svůj střed, svůj klid. Najít Nepohyb v Pohybu a být zároveň součásti obou. Kdo si myslí, že se tam dostane nekonečným očišťováním a bojem proti vlastnímu egu, tak ten se mýlí. Přitom stačí tak málo, uvědomit si a říci „Už to stačilo – už Tam jsem“ “

    tak co vám není jasné? Bojovat za mír není totéž co mír žít, protože boj za cokoliv přináší taky ztráty. Nekonečné očišťování a nekonečný boj se sebou nepřinese hledané království boží do svého středu (v srdci).
    Tyhle věci jsou jednoduché tak, že je pochopí i děti, protože hlavně jejich je království boží. Děti čtou Malého prince, dospělí si můžou přečíst třeba Poutníka nebo Alchymistu od Paula Coelho.

  9. Alois:

    Paní Věro z Vysočiny, nedal jsem sem odkaz na web aluska, ale překopíroval jsem sem malou část z jednoho článku tam. Až pak někdo dal odkaz na jiný článek i s odkazem na tento zdroj a poté jste začala dštít oheň a síru.
    ____________

    Ne, Aloisi, ten odkaz (zdroj web aluska) jste sem dal vy. Dohledejte si to.

  10. Venda:

    cit.:
    „Z té věty vyplývá, že fyzicky bychom /zájemci – diskutující z těchto stránek / mohli být u Vás na Vysočině, protože tam u Vás je, jak píšete, místo pro každého. Bral jsem to jako pozvánku, takový první krok k ní, který by se dál precizoval – místo, spojení, jak s občerstvením….atd. . Ale teď zase nic. Naděje poznat Věru z Vysočiny, její malé štěstí, Pardala, Pavla V., B.Tichánka, Matrixe, Matku či Hvězdičku….. a případně další je pryč.

    Inu, což.“
    _________

    No to jste na to teda kápnul.
    Místa dost je zde – pod články i nečlánky Věry z Vysočiny. Aby to nebylo zase nějakým karmošem špatně pochopeno, nejedná se o články Věry z Vysočiny, ale o články Věry z Vysočiny.

    :-))))))

    a teď mudruj, hlavo:-)
    :-))))))))))))

  11. Věro, dal jsem si diskuzní karanténu, ale výjimečně jsem se rozhodl Vás podpořit. (Názory nemění jedině blbec, jak řekl asi jeden z nich.).
    Mám velikou radost, a jak píšete, člověk se má o radost podělit, radost se nemnoží sama, musí množit aktivně. Mám radost, že jsem pochopil, jak to mysleli karmoši s tím celibátem po ukončení množení v manželství. A to jsem byl několikrát shledán jako neschopný chápat text a dokonce i čtení.
    Rozhodl jsem se vyhovět manželčinu oprávněnému požadavku a dvě hodiny jsem si pěkně užil píchání. Při trhání rakytníku. Ten se naloží, myslím na několik týdnů, do vodky stoličné. Pije se ráno malá stopička a je z toho stolička jako hedvábí. Má to posilovat imunitu a kdoví co ještě. Čaj z vrbovky malokvěté posiluje prostatu, až se to dozví Radim Uzel, budeme mít další erotickou reklamu a bude zase proti čemu bojovat.
    .
    Pavlovi v.
    Ženy v křesťanství měly vážnost a úctu, zvláště mnohonásobné matky. Pomáhat matce bylo samozřejmostí.
    Můj nejstarší strejda babičce vykal, ale mladší moje máma ji tykala.
    Nechci unavovat klasikou, ale babička Boženy Němcové, šťastná to žena, byla vážená osoba u pana Proška i u kněžny.

    Přeji hodně zdaru.

    1. Pardal
      cit.:

      Rozhodl jsem se vyhovět manželčinu oprávněnému požadavku a dvě hodiny jsem si pěkně užil píchání. Při trhání rakytníku.
      _________

      No a já zase zavařuju okurky, bohužel jsou to nakladačky:-))))))

      ach jo, jak očistné je zasmát se i lechtivému dvojsmyslu, však se nebe nezboří. Dejte si stopičku i na moje zdraví a klidně pište, jak jde život.
      Ať se daří:-)

  12. Pavel:

    cit:
    V: Někdy jste ve svých názorech příliš romantický. Kde je romantika a kde je realita?

    P: Napsala jste kluzkou větu. To se mi navýsost protiví. Souhlasíte s tím, so jsem napsal na téma osudu nebo ne?
    ____________________________

    Pavle, souhlasím s tím, že osud nemáme nalajnovaný. Co tam píšete dál, je váš tok myšlenek, pro mě bez významu, takže nemůžu souhlasit nebo nesouhlasit.
    Nechápu, proč to někdo má v sobě tak zakódované, že potřebuje svoje myšlenkové pochody s někým konfrontovat. Mně se zase protiví romantika. Víte proč? Protože je to kýč. Aby něco jako bylo „hezký“. Růžový a roztomilý. Přitom je to …víte co.

    1. Romantiku taky nemusím. A docela souhlasím, že romantika je kýč. Nevím, že bych se někde projevil jako roantik.

      Ohledně osudu. Osudem je, že jste narodila v civilizované části světa. Na druhé straně je pravdou, že vy sama se můžete rozhodnout, co se svým životem uděláte. Máte to ve svých rukou. Takže pravdu má Venda i vy s Pardalem.

      „Co tam píšete dál, je váš tok myšlenek, pro mě bez významu …“
      ——————-
      Jak empatické!

      „Nechápu, proč to někdo má v sobě tak zakódované, že potřebuje svoje myšlenkové pochody s někým konfrontovat.“
      ———————————-
      To je úděl lidí, kteří připouštějí možnost vlastního omylu. Majitelé pravdy tuto pořebu nemají.

  13. Pavel:

    ad – Jak empatické!
    __________

    To se nedá nic dělat.

    ad To je úděl lidí, kteří připouštějí možnost vlastního omylu. Majitelé pravdy tuto pořebu nemají.
    ____________

    Z těchto vašich slov zaznívá uražená ješitnost. A klišé „majitelé pravdy“ – proč ta fráze?
    Zkuste předpokládat, že někteří lidé si svými omyly zajisté taky prošli a procházejí ale berou si z nich poučení. A ještě navrch – jsou ochotni sami za sebe nést odpovědnost, musí se umět nějak vyjádřit a rozhodnout. Nemůžou si dovolit neustále po někom chtít potvrzovat svoje jistoty, o kterých ve skrytu duše stejně pochybují.

    ad – Na druhé straně je pravdou, že vy sama se můžete rozhodnout, co se svým životem uděláte. Máte to ve svých rukou.
    ___________

    Mám i nemám. Většinou volím stranu rozcestí, někdy je to racionální rozhodnutí, někdy emoční, někdy tzv. hodím korunou. A jak se věci vyvinou, to se uvidí. Události přicházejí naproti a je potřeba se jim nějak postavit, čelem, bokem nebo zády. Někdy se to musí jen vydržet a věřit, že bolest přebolí a zase bude dobře.

    1. „Nemůžou si dovolit neustále po někom chtít potvrzovat svoje jistoty, o kterých ve skrytu duše stejně pochybují.“
      ——————————-
      Je to tak. Jsem člověk, který nemá jistoty. Neustále o všem pochybuji. Když se člověk podívá do historie, vidí, že lidé zbožňovali masovén vrahy, upalovali čarodějnice, obchodovali s otroky, vyhlazovali celé národy … Všichni byli nadáni obrovskou sebejistotou.

      Moje zkušenost s lidmi získaná například během studií: Čím větší odborník, tím skromnější a prostší člověk.

      1. Pavle, ponecháte-li volný prochod své kreativitě a jistotám, skončíte na šikmé ploše masového vraha

        ad – Čím větší odborník, tím skromnější a prostší člověk.

        Také jsou ochotni sami za sebe nést odpovědnost, musí se umět nějak vyjádřit a rozhodnout.
        Jak tu osobní odpovědnost řešíte vy, když neustále o všem pochybujete?

      2. Pavel:

        ad – Všichni byli nadáni obrovskou sebejistotou
        _______________________

        To si nemyslím. Když si přečtete biografie těchto výrazných osobností, většinou v popisu jejich psychologického profilu najdete různé komplexy, psychopatie, strach a nízkou sebedůvěru. Často je jejich nástup k moci podmíněn politickými hrátkami, svoji pozici si nevybudovali svými schopnostmi, ale jsou produktem své doby. Jistě, mívají svoje silné charisma, ale zároveň mají strach z okolí a hlavně ze ztráty své pozice.
        Určitě neplatí, kdo je nadán sebejistotou, stane se masovým vrahem. Nevím, proč se neustále odkazujete na masové vrahy, takových lidí rozhodně není v poměru k počtu lidstva přesila.
        Nechal byste se například operovat od chirurga, který nevěří svým schopnostem?
        Komplex méněcennosti není ctnost.

        ad – Jsem člověk, který nemá jistoty. Neustále o všem pochybuji

        Opravdu? Jste si tím jistý?

      3. → Všichni byli nadáni obrovskou sebejistotou.

        Miluju slovíčko „všichni“.:-))) Není nad experta!:-)) viz. → Čím větší odborník, tím skromnější a prostší člověk…….:-))))))))))))))))

        Člověk je zjevně stvořený k tomu, aby myslel. V tom spočívá všechna jeho důstojnost a celá jeho přednost. Veškerou jeho povinností je, aby myslel správně. Blaise Pascal

      4. Věro,

        špatně jste mě pochopila. Mluvil jsem o tom, že sebejistotu měli lidé zbožňující masové vrahy. Nemluvil jsem o tom, že sebejistotu měli ti masoví vrazi – to není to podstatné. Měl jsem na mysli lidi, jež byli součástí davu. To jsou lidé, kteří svou sebejistotu opírají o veřejné mínění – řídí se myšlenkou „hlas lidu, hlas boží“. Lůza nemá tušení, že to, co považuje za hlas lidu, je ve skutečnosti hlasem šikovného manipulátora. Alcuin z Yorku je autorem výroku: „Nenaslouchejte těm, kdož tvrdí, že hlas lidu je hlasem Božím; vždyť zběsilost davu je vždy velmi blízká šílenství.“ To je důvod, proč pochybuji o tom, o čem je většina lidí naprosto přesvědčena.

        ad: „Nechal byste se například operovat od chirurga, který nevěří svým schopnostem. Komplex méněcennosti není ctnost.“
        ——————-
        Nechtěl bych být operován chirurgem přesvědčeným o své neomylnosti. Takoví narcisové nejsou schopni naslouchat, nedají si poradit a z toho pak vznikají fatální omyly. A když je někdo skromný, neznamená to, že má komplex méněcennosti.

        ad: „Jak tu osobní odpovědnost řešíte vy, když neustále o všem pochybujete?“
        ——————————–
        Nespoléhám toliko na vlastní úsudek. Než se rozhodnu, radím se s jinými, abych se na věc nedíval jednostranně.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Magazín Gnosis - Hledání Světla a Moudrosti, příspěvky čtenářů - provozovatel: Libor Kukliš, 2004 - 2019

Máte-li zájem o publikování svého článku, pište na e-mail info@gnosis.cz.

Odkazy:

Slunovrat Záhady-Zdraví.cz slunecnikvet-anna.blog.cz Bylinkové království PERSONÁLNÍ BIODYNAMIKA AOD - průvodce transformací Rahunta Společnost pro mezioborová studia, z.s. Česká Konference